Hemma



En kort dag har det varit.
Hallsberg och Kumla är lediga torsdag fredag, örebroare (däri bland jag) lediga halva ondag -_-.
Lite orättvist tycker man faktiskt att det är, att vi i örebro bara får ledigt halva dan idag medans andra delar av sköna närke får HELA TORSDAG och HELA FREDAG. I och med det här så missar jag antaglien film kväll hos Rasmus på Torsdag, men det är sånt man får stå ut med.

Till lite gladare nyheter JAG KOM MED I STYRELSEN ;D detta innebär att jag får ett nytt skåp eget rum på skolan med (styrelse rummet:o) där det finns kylskåp micro och dator:D verkligen najz måste jag säga. Har dans träning snart så jag gittar;;$//Ivar

Kommentarer
Postat av: RASMUS!!! \,,/ (O.o) \,,/

Bara för att jag är ledig från nu ---> Måndag morgon 09:30 :_

Btw, PYTTIPANNATORSDAG :o

Kom efter skolan D::DD:D

Stanna till efter filmen..

Peace out

2009-09-23 @ 14:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0