Godmorgen


Godmorgon världen :D!!?

Vaknade för ca två timmar sen av min härliga väckar klocka, som varje morgon får mig att må illa känna obehag och komma nära till gråt... jag blir ledsen i ögat av den:(... iaf vaknade sgick upp tänkte fan! skolfoto idag, jag skyndade mig upp gjorde klart allting var utanför huset runt 07:30 redo att ta mig till Örebro... sen.. kom jag på att vi hade sovmorgon i tre timmar till
fattar ni!! jag hade kunnat legat och SOVIT nu!, så det stora frågetecknet är nu vrf min klocka ringer tidigt när jag utryckligen sa till den igår att jag skulle ha sov morgon, attans elektroniska sak :@!

Annat kul som händer idag, ni som hade tänkt gå på gymnasie mässan i Conventum, kommer att få se mig stå och göra reklam för Rudbeck skolan mellan kl 14:00 och 16:00 ^^ Om ni kommer och säjer "; TJE FAEN!" så fixar jag en penna och ett USB minne ;P.
Men ska kolla southpark på datorn nu^^
En trevlig dag önskar jag eder alla // 1\/@R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0