Freaky dajj

Vilken jävla dag alltså...
Idag har jag mest chillat hemma pluggat matte(haha). Ni får alla be för mig matte prov på onsdag (y), Kosken är still SJUK! jag pratade förut med han idag. Han har legat på samma plats i en vecka och mått piss, jag funderar på att göra ett hjärtformat krya pådig kort:D
Om folk undrar varför jag inte svarar på mobilen, så beror det helt enkelt på att det är en grej som har hänt, som jag INTE vill prata om, så jag behöver bara rensa mitt huvud lite. Så ni som har fått för er att jag är en dissare nu har ni svaret.
Kan även ta tillfället och skriva några rader om Killen på bilden. Tobias Celander, en grymt shyst kompis, som alltid finns, TACK TOBBE du är bäst <3 han skääjtar också :o. och är dansare ^^ och han är verkligen en bra vän!


// Ivar

Kommentarer
Postat av: Anonym

your the best!!

2009-09-28 @ 21:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0