Då börjar jag (igen) -_-



Min blogg har ju legat nere och varit inaktiv, i typ ett halv år. Jag tröttnande helt enkelt, först tänkte jag gu´ va´kuuul med BLOG :D:D. Men nu när jag har 98% mer fritid sedan dansen har uppehåll, så tänkte jag att fortsätta att spendera min fritid på, ja... hur ska jag säga... ganska onödigt sätt xD.
Just nu sitter jag på min balkong och blickar ut över ett soligt östermalm. Valet till Europa parlamentet är i full rulle över hela Stockholm. Men på Öster finns det bara ett parti som står och praglar, moderaterna, konstigt? not! annat var det nere vid slussen där stod alla från feministiska partiet som delade ut gratis rosa ballonger till folk partiet som lockade med att man kunde få prov sitta en jätte mysig soffa som det stod folkpartiet. Allt fjäskande som dom står och pracklar en med är också ganska jobbigt 0_0 Det är verkligen något som stör mig.

En annan sak som jag kom på igår som jag har stört mig, är den här friends reklamen som visats på alla tv kanalerna, med en liten tjej som går omkring och sjunger hur synd det är om henne. För det är ju verkligen söta tjejer som kan sjunga som är som mest utsatta på landets skolor -_-  Jag kollade filmen lite nogrannare på youtube, och det fans inteen enda ful eller överviktigt person. Antaglien så ska man väll få tanken när man ser henne "men hallå henne skulle ju jag kunna vara kompis med".
Pöss på er :D//  í√ΛR

Kommentarer
Postat av: RASMUS!!! \,,/ (O.o) \,,/

Mm, för det där har du ju inte snott av knatten1 :O

2009-09-23 @ 14:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0