Redbull-myys



Då var jag här igen :D
Jag pimplar just i mig dagens tredje redbull, borde egentligen inte dricka skiten, men kan inte låta bli :'( redbull is my drug. Idag har jag varit runt och typ kollat affärer, priser på kläder här skiftar från 500-1500 kr billigare till 1000-¥(oändligt) dyrare. Så allt skiftar som faen. Har kännt mig feting seg idag, blev ganska set igår :/ vilket kan förklara min höga redbull komsumtion. Träffade Marton för första gången sen i sommras, tror det finns en puss bild på han och mig på facebook xD där vi båda förlorade ett spel där man ska slå filtret ur en fimp... anyways vi tillsammans med andra muppar hade fedt kul:D
Ska även göra lite skolarbete som jag har skjutit upp hela veckan-_-  ha det göttans <3
// Ivar
// Ivar

Kommentarer
Postat av: zara

sv: Visst är det jobbigt? Man känner sig som nån annan människa för det är inte jag som sitter upp till 3 på natten det är fan min själ xD.



Vad gör du i Paris?:)



Kram

2009-10-28 @ 21:33:27
URL: http://foreversucks.blogg.se/
Postat av: malin

tack ivar :D

2009-10-29 @ 11:13:53
URL: http://malllinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0