ledsen

2d7dea95444e587df209f4632ccd9e2e.png

Aj!!??

På nåt jävla vänster lyckades jag gör nåt med min rygg igår :'( Alltså kände mig lite stel typ, sen så försökte jag göra en kullebytte liknande sak i min säng för jag hörde att det var bra, brabamp sa det, och så fick jag bajs ont i ryggen. Har knarkat ipren och kaffe men det vill inte funka kan knappt sitta ner -_-

Annars händer inte så mycket annat för mig nu.. förutom att jag måste plugga sönder naturkunskap, grejen är den att jag har prov i morgon och för att äns överhuvudtaget ha en chans att sätta MVG i slutbetyg så måste jag sätta MVG på morgondagens prov... inte lite press med andra ord..

 

Trots allt djävulskap som drabbat mig känner jag mig ändå relativt glad :D, hade bara en lektion idag och dessutom sovmorgon. Så trötthet är inte något som tynger mig... så bortsett från all skit som har med skolan att göra och min sönder knakade rygg är allt helt (y)

 

 

/// Kyss <33 Ivar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0