hejsan^^

7286b219cdba616da26b9e51360450a1.png


WOEWOOO Jag känner mig über taggad av nån jevla anledning xD Kom precis hem från en slitsam och utröttande skoldag som har innefattat humörssvängningar, koffein och kemi prov... Inte så jätte kul med andra ord. JAg fick även uppleva ett nytt smeknamn idag på mig själv som jag verkligen har fäst mig vid. Allas våran egen Jeke har döpt om mig till sin marmelads konfektyr, jag skrattar fortfarande åt det, för på riktigt! finns det ett mer otippad ord än marmelad konfektyr!!! xDxD Haj fajw till Jeke ^^

Var även på utagning för stjärnparaden (sveriges största gymnasie spex) På utagningen fick jag blandannat äta 200g rent smör! bland det vidrigaste jag varit med om.. utförde även robotdansen i bar överkropp och tillslut höll jag ett nazitiskt tal en trä mask av en hawaiansk gud... som ni förstår så var allt skit roligt :D:D:D

Var även uppe till klockan alldeles för sent men har förvånande varit välldigt pigg idag :o

 

Nej nu ska duscha hare najz världen ;) <3// IVAR \,,/

krya på dig apos!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0