Min episka mys-pys hörna \,,/

506dd575c0b502f64b14f8f2e3e27cc3.png

 

Känner mig oerhört mycket bättre nu!! Vet inte om det beror på att mitt imunförsvar har kickat as och dödat alla hemska bakterier, eller om det är alla southpark avsnitt jag plöjt igenom idag... eller så är det, vad jag misstänker mest, svaret på allt!! : KAFFE!! mumsfillibaba :D:D

Ganska chill dag att bli sjuk på endå, måndag det är ju nästan en förlängning av helgen,  allt jag har gjort idag är tv, southpark, sömn, blogg och KAFFE ^^ Alla tror att ag är värsta kaffe narkomanen att jag inte gör annat än att dricka kaffe, att jag är helt fucking beroende av skiten.... Men så är det inte :)  Jag tycker bara kaffe är välldigt välldigt gott, och ja.. kaffe in my (L). Nej nu ska jag kolla på riverside

//// IVAR :D:D


Kommentarer
Postat av: David

Visst är de senaste southpark bra :P

2009-11-23 @ 16:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0