Awesome!!!!



OMFG!!?!!
Har inte insett att jag varit typ, über inaktiv xD Antar att mitt liv inte känts tillräckligt intresant för att skriva om :) Men tänkte börja skriva lite igen vilket jag hoppas iallafall någon uppskattar. Sitter just nu framför mitt vackra skrivbord i äkta imitations trä av plast. Pluggar snder kemi, det är så otroligt tråkigt!!!? med kovalenta bindningar och om föreningen i fråga är polär eller opolär. Till min tröst har jag inhandlat extra starkt kaffe från en riktigt kaffe affär, så känner mig ganska imba ;)

// Ivar

Kommentarer
Postat av: Jeke

Åhå O.o Ivars blogg har återuppstått, kravlat sig upp från Hades dunkla kulor. Det ska vi fira med något alldeles extravagant, för faktum är att jag formligen lidit av abstinensen från allt vad ett avsaknat ivarinlägg innebär

Jag och Hopsabing(min honungsälg) står här och hoppar i förtjusning, höga på endorfiner(...och vattenstark jos)

Det enda man kan önska sig här i den veritabla euforin är kanske att Ivars-blogg-reinkarnation är av en mer kontinuerligt uppdaterande karaktär...men oavsett är du älskad för den du är...min egna oersättbara marmeladkonfektyr



// Jeke(ps pussar och kramar)

2009-11-20 @ 20:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0